tisdag 2 december 2008

Onödigt vetande

Är detta svammel, jag bara frågar
2008-12-02 13:33:14
hej kära vänner och om jag har några ovänner, så hej på er också. Idag tänkte jag skriva om kärlek, relationer och sex. Kärlek är bra,relationer ännu bättre och för att spara sexet till sist så är det också bra. Ja det var ämnet i korthet. Och så över till börsen som föll rejält igår. Idag har den återhämtat sig en aning. Rådet till aktiehandlarna blir att handla nu eller låt bli. Till sist vädret. Jag kan lugna alla oroliga att även idag blir väder. Visserligen är det inte ärtsoppa på menyn idag, men något väder lär det slinka ur lite här och där. Tillsammans med den övriga soppan av lågtryck över landet kommer blandningen att ge en högst besynnerlig front. Måhända ett rejält gasmoln över mellersta delen av småländska höglandet. eller på någon annan plats. Vad vet väl jag. Är ingen meterolog.Fan, jag orkar inte vara allvarlig. Tycker att jag skrivit så mycket om hur jävligt det varit, så jag har ingen lust alls. Jag tänker skriva för att roa mig själv och andra. Eller försöka i alla fall, ja roa andra menar jag. Det är kul att skriva så jag behöver ingen ytterligare motivation till det. Motivation är i detta hänsende, tråkiga händelser och de kan jag klara mig utan. Har med råge redan fått min beskärda del av helvetes, jävla.skit. Nu vill jag inte ha mer av den sorten på ett tag. Aldrig vore ju att föredra, men det lär inte inträffa. Får njuta av dagen så länge. Har inte hämtat posten än, vilket kan vara en humörsänkare av guds nåde. Men alla räkningar ska vara betalda och risken för obehagliga överraskningar borde enligt logiken inte vara överhängande. Ovissheten är dock förlamande, så det blir till att gå ut och hämta pappershögen antar jag. Förresten, de ligger bra där de ligger. Någon annan kan få de, grannen kanske?navelkyssar på er, kvinnor Mmm det vore inte fel, lite längre ner vore måhända ännu bättre

Inga kommentarer: